Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 41/14) Kupac ima pravo uputiti prigovor na robu i usluge Prodavatelju u pisanoj formi.

Prigovor se podnosi na slijedeći način:

- elektroničkom poštom na adresu: [email protected]

- putem pošte na adresu: A/D Electronic d.o.o., Uska 1, 40000 Čakovec

Preporučamo da za podnošenje prigovora preuzmete obrazac: Obrazac za podnošenje prigovora potrošača

Na Vaš prigovor odgovorit ćemo najkasnije u roku od 15 radnih dana od zaprimanja. Molimo Vas da u prigovoru obavezno navedete kontakt podatke kako bismo Vam mogli poslati pismeni odgovor.

Ukoliko Vi kao Kupac smatrate da su Vaša prava povrijeđena, možete nam poslati svoju pritužbu na e-mail adresu [email protected] kako bi pritužba bila upućena u izvan-sudsko rješavanje spora. Vezano uz navedeno, ukoliko je kupoprodaja između Vas i nas izvršena putem našeg web shopa, obavještavamo Vas da ste u skladu s EU Uredbom br. 524/2013 ovlašteni riješiti Vaš potrošački spor izvan-sudskim putem, odnosno putem platforme za online alternativno rješavanje sporova, dostupne na Internet adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a u skladu s Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16, 32/19) putem jednog od slijedećih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova:

- Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/o-mirenju;

- Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, http://www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk/o-sudu-casti

Povratak na vrh