Zakonsko jamstvo za proizvod
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa Zakonom i jamstvom od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se uz predočenje originalnog računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, Kupac može - ukoliko proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda, isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Bez obzira na uvjete jamstva postoji odgovornost za materijalni nedostatak. Ukoliko ste kupili proizvod na kojem se kasnije pojavio materijalni nedostatak, putem pisanog prigovora možete se pozvati na trgovčevu odgovornost te zahtijevati popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ugovor možete raskinuti samo ako ste prethodno dali Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora (za popravak ili zamjenu stvari). Ako Prodavatelj u tom naknadnom primjerenom roku ne ispuni ugovor, Ugovor se raskida po samom Zakonu. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koji se pokažu u roku od dvije godine od predaje stvari. Za nedostatak koji se pojavi u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na potrošača pretpostavlja se da je postojao u vrijeme prijelaza rizika na potrošača osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi nedostatka. Ukoliko se nedostatak pojavi nakon proteka roka od šest mjeseci od prijelaza rizika na potrošača, potrošač treba dokazati da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika na potrošača.